hej du,det var visst ett tag sen....igen.

Återigen! Denna blogg är på intet sätt nedlagd och den här gången är det knappt och nästan inte ens mitt fel att uppdateringen är något gles. Min strömsladd till datorn bestämde sig för att tacka för sig och ge upp. stendöd och inga batterier kvar i datorn. Jag blev lite stressad och irriterad som vi barn av idag blir när vi inte får vara uppkopplade 24/7 men blev snabbt glad igen då dell hade 48 timmars leveranstid utlovad. Två dagar senare har jag fått ett mejl om att leveransen blivit lite försenad...till 5:e oktober!

Jag befinner mig just nupå en liten sverigeturné och för tillfället är jag nere och friar i Filipstad. På tåget mellan stockholm och hit så hamnade jag brevid en ung man som noggrannt deklarerade för någon i sin mobil om hans feber som han fortfarande hade och att han inte alls mådde bra. Kul så här i svinis-tider. Det var ganska jobbigt att hålla andan från stockholm ända till Katrineholm där han klev av!

Det är fint här i de värmländska skogarna och jag har saknat min man mycket. Det bästa med dessa trakter är helt klart innevånarnas dialekt. Det är bara lite svårt att ta folk på allvar när de pratar som Tabita i "Mia och klara". ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback