Frukostbuffé.

Något jag saknar är frukostinspiration. Jag har aldrig varit en frukostmänniska även om jag alltid äter någonting, även på tidiga morgonstunder innan jobb men nu när jag har varit ledig mycket så blir min fuskostfantasilöshet ett faktum. Kaffe? det är givet,men sen då? idag kändes den rostade fullkornsmackan som att tugga på sågspån. och ost? ge mig något annat än ost!! Tips mottages tacksamt! (men börja nu inte med några algdrinkar eller linfröshots a´la Anna Skipper!)

S och bror har varit och skrivit tenta nu på morgonen och min käre man har lovat mig att följa med ut på en långpromenad då de är klara. Jag har inte varit utomhus ordentligt på flera veckor känns det som. Klockan börjar dock smyga iväg nu och jag börjar misstänka att han maskar och håller sig borta med flit...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback