hopp o studs.

Om vi hade haft tillgång till en filmkamera igår och sedan skickat in filmen till Americas funniest homevideos så lovar jag att vi helt utan konkurrens hade knipit de där 10 000 dollarna man tävlar om.
Det hela började med att vi skulle skruva ihop den nyinköpta jättestudsmattan som anlänt under dagen. Vems idé det egentligen var att köpa ett sådant spektakel är lite diffust,en dag kom min mor helt enkelt hem och sa att hon köpt en studsmatta. I vår familj finns det numera inga barn under 15 år och min yngsta syster såg ut som ett frågetecken när min mor försökte med ett  "-jamen du har ju sagt att du ville ha en sån!"

Iallafall. Om en instruktion till en studsmatta innehåller ord som "helt normalt" så ska man börja fatta misstankar. Det som man enligt instruktionen skulle klara på två man urartade i ett familjeprojekt med grannungarna samlade på första parkett för att bevittna eländet.
Min syster gormade och domderade order,pappa försökte behålla lugnet och dirigera oss och jag och mamma skrattade så hysteriskt att vi a/höll på att kissa på oss och b/ inte kunde hålla ihop ramen som vi försökte få ihop! så fort vi fått den att sitta ihop på ena sidan föll den isär på den andra.
 Efter många omorganisationer av bemanningen fick vi tilslut ihop studsmattan och jag erkänner att mitt studerande har blivit något lidande pga av denna uppfinning. 10 minuter hopp o studs ska tydligen vara likvärdigt som 40 minuters rask promenad?

Kommentarer
Postat av: Sis

hahaha åh vad jag hade velat vara hemma och bevittna spektaklet! Jag fick en flashback från i somras när vi olovandes hoppade på någons studsmatta i väntan på taxin!

2007-05-31 @ 21:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback