När jag blir stor.

En tanke slog mig idag när jag promenerade bort mot östra paviljongen för att skriva en tenta i organisation och ledarskap imorse. Jag rör mig framåt! Om 1,5 år har jag utbildat mig till ett yrke. Då blir jag legitimerad,med en yrkestitel och det känns som om jag då tagit ett stort steg och lagt till en pusselbit i det stora pusslet med "vem jag kommer bli när jag bli stor".

men samtidigt vet man aldrig,efter nästa termins praktik kanske jag ångrar mig och satsar på min plan B och blir trollkarlsassistent istället.
 Det verkar vara ett trevligt jobb där man får stå på scen i glittriga klänningar och hålla i duvor och kaniner som för tillfället inte används i trollandet. Synd bara att det verkar lite knapert med tjänster sist jag kollade på ams...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback