sleep tight!

Något jag mycket sällan brukar ha problem med är att sova! När jag jobbar förmiddag så går jag oftast och sover 1-1,5 timme efter jobbet för att sedan somna i rimlig tid till kvällen. Idag sov jag i ca 5 timmar på tåget från Umeå. Det är en jäkligt bra taktik för då går resan fort och man slipper sitta och ofrivilligt tjuvlyssna på sina medresenärer. Jag minns när jag och brudarna åkte hem från thailand. Vi hade en nätt non-stop flygning på 10 timmar framför oss efter en mellanlandning och pustade lite över detta. Sen somnade jag. och vaknade 8 timmar senare,pigg som en nyponros och redo för frukost. Bredvid mig satt stackars M,grön i ansiktet och inte alls lika pigg. Hon hade kunnat sova ca 40 minuter under flygningen.

nej sova är bra. Det är hemskt att ligga och vrida sig i sängen,se klockan slå 02.57 och veta att man ska upp om någon timme bara. Nu faller snön för övrigt här i lappmarkerna och det är 8 veckor kvar till jul. Där ser man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback