för löpning är ju verkligen skitkul.

Tillbaka i Umeå. Jag har vattnat blommor,betalat räkningar,handlat (tänk vad praktiskt med mataffärer som har öppet till 23!),spanat på mina nya(?) grannar genom kikhålet,förberett redovisningen av vårt fuskbygge till grupparbete som går av stapeln imorgon och ätit ett halvt pringlesrör. Inte illa!

Jag har även fått frågan om jag skulle vara med och springa vårruset i maj och till min förfäran hör jag mig själv glatt svara; -Jajjamen,det blir skitkul!

?

Jag måste ha blivit smittad av min mans förkylningsbakterier och de har uppenbarligen satt sig den del av hjärnan som styr förnuft,realism och verklighetsanknytning. Jag springa vårruset? hahahahaha. Det är ju jätteroligt.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du vet väl att vårruset är någon dag efter brännbollsyran va ;) Du får ge upp alla planer på att dricka alkohol den helgen hiihii ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback