Jag vet nog inte vad allvarliga cravings är.

Ett vanligt förekommande fenomen hos sveriges modebloggerskor är hysterier av olika slag. Nån av bloggerskorna som har en toppposition i hiearkin skriver om ett plagg som hon bara måste ha och två timmar senare har resten av skaran hakat på med statements om att de på allvar kommer dö om de inte får tag på just de plagget,att de ska tälta utanför H&M i en vecka innan det aktuella objektet kommer ut i affären och att de skulle göra ALLT för att komma över hysteriplagget. De uppmanar även varandra att lägga undan plagg om de kommer över något i deras storlek som de sen kan åka 25 mil för att hämta.

Nu senast är det denna klänning det panikas om. En känd bloggerska har hängt på låset och fått tag på ett exemplar och skriver i sin blogg att den h&m-affären har fått över 200 samtal om när klänningen ska komma i butik. Bara imorse hade över 50 tjejer ringt och frågat om klänningen fanns där.
200 samtal? om en klänning?
Jag tänkte tipsa om sajten getalife.com,men det är dumt att säga så,så därför gör jag det inte. 
image201
Men klänningen var ju iallafall....hm....fin?
 eller är det kanske bara jag som inte kan se potentialen?





Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen någon som sätter ord på min frustration! tack!

2008-05-14 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback