tänk på hjärtat!

Jag är en sån som gärna predikar om hur typ A-människor (googla det!) som lätt blir arga och exempelvis svär i trafiken löper ökad risk för att drabbas av hjärtinfarkter.
Jag är en sån som snusförnuftigt slänger mig med uppmaningar om "att tänka på hjärtat" när någon blir arg.
Jag är en sån som ger långa mer eller mindre ofrivilliga hälsosamtal åt människor (inga namn nämnda) som svär åt materiella ting som inte fungerar.

Jag blev nyss så arg att jag nästan började böla när min dator inte kunde hitta rätt program för att öppna ett nedladdat grey´s anatomy-avsnitt.
Jag är en sån som inte alltid lever som jag lär.

Så nu går jag väl och lägger mig då,utan McDreamy som sällskap!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback