Kroatien.

men vad alla deppar över vädret då? Jag sitter här på min sista semesterdag och tycker det är ganska härligt med regn. Det blir friskt ute och man kan tänka klara tankar ni vet.
Någonstans där det inte regnade var i Kroatien där jag och goshi har spenderat senaste veckan. Eller jo,det regnade faktiskt första dagen och då blev vi lite nervösa men sedan strålade solen på oss pliktskyldigt. Åk till Kroatien om ni ska ut och stuffa vänner,det var riktigt fint där. Vattnet var nog det klaraste jag har badat i och vi hade en riktigt härlig vecka helt enkelt. En båttur med delfiner skuttande i vattnet (här skrattade S åt mig när jag kallade deras fena på ryggen för "tagg") brevid båten och en lång bussresa till Dubrovnik han vi också med. I Dubrovnik lärde vi känna våra nya kompisar Maud och Ros-Marie,två raffiga kvinnor i 65-års åldern från Gävle som genast började prata om Caroline-mordet när det kommit fram att vi kom från Gällivare. Vi försåg dem med inside-info och de förfasade sig.

Jag och S har också hunnit prata lite om den kommande hösten och hur vi ska göra då. Förändringarnas vindar kommer få blåsa har vi kommit fram till och det blir nytt och lite spännande.
 Nu ska jag dock rulla ur morgonrocken,jag kan ju inte sitta här och carpe diem hela dagen!



Kommentarer
Postat av: sis

det ser nästan ut som att du är naken!!!

Postat av: Ida

vad vet du? Jag kanske var det? ;)

2009-06-16 @ 23:43:34
URL: http://novey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback