vakna nätter.

Jahaja. nu ska vi se hur det här går. Jag ligger nedbäddad under täcket, klockan är ställd på 05.20 och jag tror John Blund fortfarande befinner sig på mils avstånd härifrån. Jag har sagt det förr och jag säger det igen,att jobba på nätterna förstör hela min dygnsrytm - i dagar efteråt!
Jag vakade av igårmorse och igårkväll gick jag ut på lite svängom med brudarna. Imorse sov jag till en tid som är för skamlig ens för att skriva ut i bloggen men om jag säger som så, så hade jag inte hunnit med att äta dagens lunch på en restaurang,utan fått betala middagspris. så där är vi just nu.

En annan sak jag märker med mig när jag vakar på nätterna för att sedan vakna vid 15-tiden då det redan är mörkt ute är, förutom att jag blir lätt depressiv, att jag får lust att göra saker, dra igång projekt och driva igenom förändringar. Jag får dessutom stora längtor (längtan i plural?) i min kropp efter både det ena och det andra (länder vi semestrat i,mitt gamla studentliv,julledighet).
Jag blir lite som jag kan tänka mig att den manodepressiva blir i sina maniska skov - fast i en rejäl lightversion förstås. Slutsatsen är helt enkelt att det helst är daytime-work jag ska försörja mig på!

så vi får se hur det går inatt. Jag slår väl på lite webb-TV sålänge. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback