om intimrakning.

När vi var i Göteborg förra helgen för att fira påsk med familjen Forss-Aspebo så var vi inbjudna att delta i ett av instruktör Forss Indoor walking pass på Sportlife. Det var väldans roligt att prova på och mina barndomsvän och supernabo har det där med att instruera träningspass medfött i blodet tror jag. Dagen innan hade vi pratat om fenomenet träningsinstruktörer och jag gav Emil en hel del matnyttiga tips som han kunde använda sig av. (inte för att jag någongång instruerat en träningsklass - men jag har en otrolig förmåga att fantisera ihop roliga scenarion i mitt huvud!)

Iallafall. Det jag ville berätta om är en fundering som jag har haft sen dess. Nämligen;
Efter träningen i duschrummet så fanns där två handfat vid en vägg. På spegeln vid dessa handfat fanns en lapp uppsatt som löd, jag citerar:
"Raka dig gärna, men inte här! Mvh Personalen"

Jag har funderat mycket på det här sen dess. Jag menar såhär. Vad är det man som tjej står och rakar vid ett handfat i ett offentligt duschrum? Är det ens okej att raka diverse kroppsdelar i duschen i en allmän dusch? Det vet jag inte. och jag förstår som sagt inte alls vilken kroppsdel man då ansar stående vid ett handfat.
Men ni kanske har erfarenheter av detta? Hjälp mig isåfall. Tacksam för svar.
(The muppetshow..nu även i Göteborg! Den fjärde medlemmen höll i kameran.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback