om köttklister och korvfingrar.

Jag läser om let´s dance och köttklister i Aftonbladet. Köttklister, jo det är ju superäckligt tänker jag, men egentligen kanske inte mycket värre än andra saker som vi stoppar i oss utan att ha en aning om eller ens reflektera över. Jag och S brukar se ett program som heter "Landet brunsås" som går på SVT. Det handlar om den matkultur vi har och vad det egentligen är vi äter. Kolla in det på SVT play vettja , och helt plötsligt så är köttklister kanske inte det enda som är jättekonstigt när det gäller det mest basala behov vi har - att äta.

Nu har jag segat på här hemma en hel förmiddag. Har hunnit med en snabb runda med snabeldraken över golven och min nästa plan är att kleta på lite mascara på fransarna och ta en buss ner till stan. Jag ska äntligen få hämta ut min fina ring som jag var tvungen att skicka in för förminskning. Min stackars gubbe hade tagit en jätteliten storlek till mina smala fingrar men den var ändå 2,5 storlekar för stor. Elin - du har verkligen korvfingrar! se bilden nedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback