Om ikväll.

Ikväll har vi varit på hockey! Färjestad mötte Brynäs och eftersom vi nu bor i Karlstad så hejade vi därför på de förstnämnda och tjoade när de gjorde mål (jag applåderade och ropade "BRAVO" på ett mycket gubbigt vis) och slutligen vann med 4-3. Jag kan väl inte bli beskylld för att vara den mest intresserade hockeyfantasten men då sträcker ju sig tidigare mina hockey-tittnings-erfarenheter i livesammanhang till Malmbergets islada och det här var ju något helt annat. Det var faktiskt riktigt kul och t.o.m. spännande i sluttampen. Inte behövde man frysa heller!
Efter matchen åkte vi in till stan och käkade sen middag på ett ställe där det var så att säga "en mogen publik" men med desto högre ljudnivå. Tanterna och farbröderna skränade som aldrig förr och man hörde knappt vad man tänkte. Efter käket drog grabbarna vidare eftersom några skulle "finna kärleken" ikväll, men eftersom jag redan har det där bortstökat så tog jag faktiskt bussen hem.
Så nu ligger jag här i vårt tillfälliga absoult icke feng shui:iga sovrum och ska snart knipa igen korpgluggarna. Jag har drömt en hel del konstigheter den senaste tiden och jag är mycket övertygad om att det har med de här gräsliga sovrumstapeterna att göra. Jag tjatar på S att vi ska sova i vardagsrummet istället men karl vägrar. Jag drömmer exempelvis om att jag fått cancer i hjärtat,pengautpressning samt krokodilattacker. Allt på en vecka.
Nåväl,sov gott mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback