för störst av allt är kärleken.

Jag kan inte hjälpa det. Kronprinsessans bröllop var så fantastiskt vackert och känslofyllt att både jag, mamma och mina systrar har snyftat oss genom Tv- sändningarna så fort vi hamnat framför dem. Bröllopskonserten igår var lika vacker den med. Jag vet att man i min ålder (ungdomlig ålder ALLTSÅ för er som undrade!!) aldrig ska erkänna att man myser för något som har med monarki att göra. Ungdomar ska vara republikaner men det skiter jag i.

Jag tycker det är så vackert. Jag känner igen kärlek när jag ser den och fanns det två personer som strålade mer än de lyckliga tu idag? Det finns så mycket ont i vår värld så kärlek är värd att hyllas. och även om man är född med blått blod eller i en byhåla som heter Ockelbo så är det väl precis som Daniel sa i sitt tal till sin nyblivna fru, "Störst av allt är kärleken"?
Nej, nästa steg blir väl en prenumereration på Svensk damtidning för mig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback