Jetlaggad.

Jag lider av lite jetlag idag hörni. Imorse slog jag upp ögonen klockan 5 men tvingade mig sedan med milt våld att somna om för att sedan vakna strax före sju när S stack hemifrån. Då var det omöjligt att somna om. Klockan var ju för sjutton vid lunchtid i Kina och min kropp går uppenbarligen fortfarande efter den klockan.

Jag var pigg fram till halv 10-tiden för att sedan drabbas av den segaste segheten i mannaminne! Det enda jag har orkat göra är att sätta på två tvättmaskiner och läsa ikapp alla bloggar jag följer (vilket iofs var ett hästjobb!;). Jag och S har stökat ner lägenheten till max med utspridda grejer och båda våra resväskor ligger halvt upppackade mitt på vardagsrumsgolvet.

Nu har jag dock hällt i mig en Red bull som helt plötsligt stod framför mig när jag öppnade kylen. Det var som ett tecken! (antagligen en rest efter att bror bott i lägenheten under förra helgen och varit ute på party?) Nu ska alltså jag rida på taurin-vågen och röja upp i rövarkulan och hänga tvätt. Jag återkommer med Kinaberättelsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback