Jag bloggar,därför finns jag.

Sådär ja. då var det dax för att debutera i bloggbranschen. Detta känns som ett mer vettigt sätt att skriva ner allt bladder som jag känner en obeskrivlig lust att dela med mig av än t.ex. lunarstorm. Jag är ju trots allt en mogen kvinna på 22 barre snart. Innan bloggandet tar fart måste jag dock dammsuga här i min etagevåning på 25 kvadrat. R skräpar ner så förskräckligt, men jag är ändå rätt förtjust i honom.

fördelen med att ha ett pyttebo är iaf att det är snabbstädat. helgen har förövrigt var fin och bra på alla sätt och vis. det var en välkommen känsla att ha någon som väntade på en när jag kom hem i torsdagskväll. helgdagarna spenderades sedan med att strosa på stan,gå på bio,äta god mat i kopiösa mängder och sedan bege oss ut för att grilla både korv,pinnbröd och marshmallows vid nydalasjön i underbar söndagssol.  Vi hann oxå med att träffa R´s syster som kommit hem från sin 3månaders semester i Australien. det blev onekligen lite tomt i morse när min dörr slog igen strax före 7. ´det är inte ens roligt att ha fjärrkontrollen för sig själv. men det går. Nu ska jag snart inleda zappandet mellan big brother och floor filler. Jag hymlar inte med att jag ser på rena skitprogram då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback