Du kling,du kan skicka vinsten till mig!

Elin Kling ni vet,stureplans lilla fashionista lottar i sin blogg ut finafina grejer i form av någon slags julkalender. Det enda man behöver göra är att skicka in en bild på sig själv med "dagens outfit" och sedan väljer Elin ut den hon tycker har den snyggaste kreationen. Jag har tidigare skrivit om vad jag tycker om detta "dagens outfit-fenomen" men jag vill vinna lyxiga grejer till mig själv.

Så vad tror ni kära vänner? Här är jag och min syster i lördagens genomtänkta och in i minsta detalj filande outfiter...
image149image150

Elin bär: Grått underställ och svarta sockar i herrstorlek.
Jag har dagen till ära svidat upp mig i: Svarta urtvättade underställsbyxor,skelettsockar(de lyser i mörkret),vitt linne och adidasjacka.
Lägg även märke till den klassiska "jag är kissnödig"-posen som alla modebloggerskor får till!;)

Som sagt Kling,avblås tävlingen och skeppa iväg priserna till mig omgående!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hahaha! Hur gick det, vann du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback