prima skinka.

Det blev en julskinka tillslut! Det blev även fiskgratäng och chokladbollar! Jag körde liksom allt på en gång när jag ändå höll på att  grisa (hahaha "grisa"...juleskinka,fattar ni?) ner i mitt kök. Fisken åt vi dock tll middag och julskinkan står nu i kylen och ser rätt fin ut om jag får säga det själv. Min syster har hävdat att chokladbollar inte är något man bakar när man passerat åldern 12,men säg mig,finns det NÅGOT bakverk som är godare till kaffe? Jag tror inte det.

Nu ska jag äta lunch och sedan åka och göra min näst sista dag på medicin. Jag har även råkat ställa till det lite klantigt för mig varav min syster nyss mottog ett mess som löd;
 "jag har ångrat mig,köp det där jag bad dig om,kosta vad det kosta vill!!"

vi säger så! Ha en fin onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback