ett äventyrens år!

Inatt drömde jag en hemskt dröm som handlade om att våran mollyskrutt dog en blodig död. När jag och steff vaknade framåt 13-snåret (I löv jullov/eftermiddagsveckor) slog jag upp min dröm i vår drömtydningsbok. På olika sätt betyder både drömmar om döden och drömmar om katter att man håller på att genomföra en förändring av något slag i sitt liv. eller att man är på väg in i något nytt. en ny tid.
Det känns som en passande dröm den första natten på det nya året!
På tolvslaget i söndags när vi kramats och skålat och ropat det obligatoriska Gott nytt LÅR åt alla som kom i vår väg! (ja,vi är en extremt humoristisk umgängeskrets ;) så sade min ömma broder;

Det här ska bli ett äventyrets år!

och det ska det. det gäller bara att komma ihåg att de största äventyren inte behöver vara fallskärmshoppen,jorden runt-resorna eller de stora händelserna. Ibland gör man de häftigaste resorna inuti sig själv.

oj.
nu blev jag djup. bäst jag drar iväg till Lina och hjälper henne med stoppet i avloppet för att komma tillbaka till marknivå! Gott nytt 2007 dudes! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback