sweet fifteen.

Jag är beskylld av min syster som i sommar fyller 15 för att ha förstört allt för henne. Hon menar att eftersom jag är förstfödd dotter i familjen så har jag fått bana väg för de varierande regler som de flesta stackars tonåringar får stå ut med. Hon menar att jag fick förtroenden som jag sedan effektivt lyckades spoliera och hon därför nu "aldrig får göra någonting!!"

Jag är så glad att jag vuxen! det var hemskt att vara 15!


Ovannämnda syster frågade min mamma om hon fick åka på hultsfreds festivalen i sommar. Min ömma moder sa ett bestämt nej men föreslog att de två tillsammans kunde åka till Pite dansar och ler istället.

Min 15-åriga syster stormade in på sitt rum och smällde igen dörren.

Förlåt mig,älskade syster :) Tro mig,det kommer bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback