men de var ju snygga på Kate Moss?

Med skräckblandad förtjusing, efter att ha sonderat diverse "modebloggar", får jag klart för mig att dessa lacktights är plagget man ska äga i höst! Det säger alla.
Det jag säger är att dessa tights är ett lysande exempel på något som kommer missbrukas i höst och ett plagg som kommer bäras av alla tjejer som tillräckligt gärna vill vara med i svängen utan en tanke på att de måste vara väldigt få som kommer kunna bära upp dem! För säga vad man vill,men jag tror baske mig det krävs en viss benlängd och iallafall ett par hyfsat välsvarvade spiror för att möjligtvis kunna komma undan med dessa! Och jag är inte säker ens då!

Säga vad man vill om trender och mode,men allt som ser snyggt ut på fröken Moss och Beckham är inte alltid lika snyggt på oss vanliga dödliga. Hur trendigt det än må vara. Sunt förnuft mina vänner,och en ärlig spegel/mamma.
It´s my only advice..

image103

(plus! vad hände med det där med att ha luftiga material närmast kroppen? hej svampinfektion!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback