panta panta panta meera?

Varför tycker jag det är så pinsamt att panta burkar? Jag har fått för mig att folk tittar på mig där jag står och matar in flaskor och burkar och tyst för sig själv hmm:ar åt min öl/läsk-konsumtion. Jag får liksom lust att vända mig om till alla som går förbi och ropa; "jag vet att det är två svarta sopsäckar,men jag har faktiskt samlat på mig detta under jättelång tid och jag drack inte allt det här bara ihelg!!".
Samtidigt hade det nästan varit ännu mer pinsamt att komma dit med bara 4-5 burkar,som att jag desperat springer till affären så fort jag druckit upp sista klunken?

Nej inför anoyma pantningsbås i stil med de man har i vallokalen så lovar jag att svenska folket kommer panta mera. Dagens I-landsproblem mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback