sommarens baksida.

image100

Min syster var vänlig nog att fotografera och publicera det djur som min mor hittade i sin säng under deras semester i Frankrike. Jag ryser bara jag ser på det. Hade det varit jag som hittat detta i min säng hade jag packat ihop mina grejer,personligen på mina egna ben sprungit till närmsta flygplats,tagit första bästa flyg hem till svealand och inte slutat skrika hysteriskt föränn jag stod på arlanda.

Igår när jag körde till jobbet i min icket ac-utrustade bil (means öppet fönster under stekheta dagar) så flög det inte något äckligt stort flygfä i bilen. Jag hade lust att tvärnita alternativt kasta mig ut i farten men eftersom jag låg i en hastighet strax över 90 km/h med både bilar framför och bakom mig så hade jag inte mycket till val än att sitta kvar i bilen och skrika lite kontrollerat av skräck. Jag var något svettig när jag parkerade utanför mitt jobb.
HUVVALIGEN,HOJJA och FY FARAO säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: sis

åh skulle du sluta sno mina bilder nångång eller?;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback