moneymaker.

Förra veckan trillade de efterlängtade skattepengarna in. För en fattig student är det lätt att gå lite bananas när ett fyrsiffrigt belopp trillar in på kontot sådär extra bara. Jag tjöt lite av lycka,kände mig stenrik och tänkte;

*beställa en resa till maldiverna. Jag tänkte även bjuda med min make.
*köpa en bil. jag hade kunna sänka mig till en bättre begagnad. i värsta fall.
*åka på shoppingresa till London. Jag tänkte även bjuda med min bästa vän.
*Riva ut inredningen i min lägenhet och köpa allt sprojlans nytt.
*installera en jacuzzi i mitt badrum
*betala av mitt studielån
*köpa mig en helkroppsmassage
*äta på resturang hela sommaren.
*skänka till välgörenhet.
*köpa en vägg-TV till sovrummet (så inte feng shui,men ack så skönt)
*Bygga ut samma badrum för att få plats med jacuzzin.
*klippa mitt hår i en faboulus frisyr.
*förlänga mina ögonfransar
*göra ett par silikonbröst (okej nu spårade jag men ni förstår min poäng..)


..sen inser man att pengarna tog slut innan man ens hann se dem. och nästa löning trillar in 27:e juli. Jag älskar att vara student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback