Dagens outfit?

Det är ju onekligen populärt att varje dag fotografera vad man har på sig för att sedan publicera detta i sin blogg under rubriken dagens outfit.
Jag vet inte varför såna bloggar per automatik blir populära och eftersom jag nu tänker damma av min slumrande blogg så kanske jag måste börja med något liknande? Personligen tycker jag det hela är aaningens fånigt, men heey det är ett fritt land för skroven! :)

Själv är jag så het så det bränns idag. Efter det fruktade seminariumet sov jag som ett barn i cirkus 2 timmar när jag kom hem. Seminariumet som jag suttit och lusläst smittskyddslagen till och alla förväntade sig skulle bli ett svettigt korsförhör, men som slutade med att läraren satt och plirade till gruppen  bakom sina glasögon och sa "nu tar vi inte det här så allvarligt,vi kan väl bara diskutera och låta ordet vara fritt?"

Iallafall,tillbaka till min hethet. Jag är snorig och förkyld vilket gör att jag ligger och flåsar med öppen mun hela nätterna vilket resulterar i snustorra läppar med torra skinnflagor. När jag kom hem efter skolan sved min stackars mun så jag höll på att krevera och lyckan var gjord när jag insåg att min idomintub låg kvar hemma hos mor och far och jag hade absolut ingenting att linda mina stackars läppar med.

så därför mina vänner;
Dagens outfit består av:
*Adidasbyxor med hål i
*Röd huvtröja
*leggins under träningsbyxorna
*vita sockar uppdragna ovan på byxorna
*fårskinnstofflor
*omatchande underkläder
*röd näsa av allt snor och snytande


samt....

*rosa läppglans kletat över hela munnen,ända upp mot näsan!!



JAG SA JU ATT DET SVED! Nöden har som bekant ingen lag.

Kommentarer
Postat av: (arina

Håller med, förstår inte heller Dagens outfit saken.. =/

Postat av: Novey

Nej,jag har så svårt att tro att nån skulle vra intresserad av vars mina strumpor kommer ifrån liksom ;)

2007-03-22 @ 18:54:18
Postat av: E

Haha du är så rolig. Jag hade velat se en fin pose. En sådan som bara du (och lina) kan göra. Vet du vilken jag menar? Du skulle göra eine grosse succe här i bloggosfären. Det är jag säker på. Mer blogg, det är vi värd! :)

2007-03-22 @ 19:07:25
URL: http://forss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback