intresseklubben,ta fram era block nu!

1.Hur gammal är du om fem år?28 barre,gammal som gatan!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?Sandra.
3. Hur lång är du?- 1,74.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?- Solstorm
5. Vem ringde du senast?- Lina
6. Vem ringde dig senast?- Min kille.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?- "Det fixar jag! :-* " (som svar på om min baby kunde sätta i min motorvärmare när han kom från jobbet)
 Föredrar du att ringa eller skicka sms?- Det beror på vad det gäller,men jag messar mycket eftersom det är gratis för mig.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?- Gifta sen 25 år tillbaka.

10. När såg du senast din mamma?- Alldelens nyss,sitter i hennes hus för tillfället.
11. Vilken ögonfärg har du?- gröna
12. När vaknade du i dag?- 10.30. det är gött att vara ledig! ;)

13. Vilken är din favoritjulsång?-Finns många jag gillar,har ingen speciell favorit.
14. Vilken är din favoritplats?- Hemma med dem jag tycker om.
15. Vilken plats föredrar du minst?- utomhus när det är isande kallt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?- Svårt svårt. Förhoppningsvis jobbar jag som sjuksyrra på ett jobb jag trivs med,kanske t.o.m hunnit med en vidareutbildning. Jag hoppas jag har hittat "hem" och inte är påväg någonstans hela tiden och jag hoppas att jag har fört mina gener vidare i en liten kotte.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?- Mardrömmar.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?- Jag skrattar varje dag. Idag t.ex. när min vän Sandra som är väldigt mycket gravid och ska föda barn om en vecka försökte klättra in bakvägen på min bil eftersom framdörrarna fryst.
19. Hur stor är din säng?- 140x200 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator?- Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?- Utan för det mesta.

22. Hur många kuddar har du i sängen?- två eller tre.
23. Hur många landskap har du bott i?- Två.
24. Vilka städer har du bott i?- Umeå och Gällivare.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?-Strumpor.
26. Är du social?- Ja.
27. Vilken är din favoritglass?- finns många ;)

28. Vilken är din favoritefterrätt?- Päronhalvor i ugn med smält after eight. SÅ åttiotal men så gott.
29. Tycker du om kinamat?- Ja
30. Tycker du om kaffe?- Ja

31. Vad dricker du till frukost?- The eller juice.
32. Sover du på någon särskild sida?- mest på vänster sida i fosterställning
33. Kan du spela poker?- Nej du.

34. Tycker du om att mysa/kela?- oh ja.
35. Är du en beroendemänniska?- nej det tror jag inte.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?- nja,känner kanske inte. men jag vet personer som fyller samma dag.

37. Vill du ha barn?- Ja i sinom tid.
38. Kan du några andra språk än svenska?- Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans?- Jo efter en hemsk bilolycka för 3 år sen.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?- Havet helt klart.
41. Vad spenderar du helst pengar på?- Kläder,vardagslyx och resor.
42. Äger du dyrbara smycken?- Nej det gör jag inte.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?- Grey's Anatomy.
44. Kan du rulla med tungan?- som i tungrullare...jodå!;)
45. Vem är den roligaste människan du känner?- Jag kan inte rangordna dem,jag har många kandidater.
46. Sover du med gosedjur?- Nej,bara Steff.
47. Vad har du för ringsignal?- haha någon orginalsignal från nokia eftersom jag har en lånad gammal telefon. Min vanliga mobil är på reparation efter en liten olycka.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?- Jag kan tänka mig att min mor har sparat lite smått o gott.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?- en kudde.
50. Flirtar du mycket?- det beror på vad man menar med flirtar. inte på så sätt för att locka någon till mig iaf.
51. Kan du byta olja på bilen?- Jag har aldrig försökt,men klart jag hade kunnat om jag fick lära mig.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?- Nixpix.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Linas kvällsbok,haha.
54. Läser du dagstidningen?- ja.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?- För tillfället Amelia.
56. Dansar du i bilen?- Hur då menar du? Jag sjunger desto mer.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?- mix megapol.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?- en julklappslista över vilka jag skulle handla klappar till.
59. När var du i kyrkan senast?- I juni på systers skolavslutning..
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?- hade og ingen favorit sådär.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?- En helg och det räcker gott o väl!
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?- Mamma som fixade motorvärmarplats åt mig. puss på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback