bli min svägerska?

Idag när jag var förbi min kära bror och hälsade på så upptäckte jag att födelsedagsblommorna som jag och mamma kom dit med i mitten av augusti fortfarande stod var i sin vas på bordet. De hade sett sina bättre dagar. om jag säger så. När jag sedan gått runt och på ett irriterande mammavis rätat till alla hans panelgardiner så öppnade jag skafferiet och hittade en öppnad vintetra. från förra året.

Min Bror behöver en tjej. Han är söt, det snällaste som finns,musikalisk som få och lika rolig som sin syster!
Dessutom får ni mig som svägerska.
Svar till "Du & Jag hösten 2007"

Kommentarer
Postat av: Kate

Jag hade lätt varit med om jag varit singel, vem vill inte ha Ida som svägerska? =)

2007-10-11 @ 21:20:02
Postat av: ostmaccan

Jag håller med! Vi måste samverka för att fixa Erre en tjej!

Postat av: Stefan

Det är ju inte det det går ut på, det är ju Erik det handlar om!

2007-10-14 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback