Ask me no questions and I won´t tell you any lies.

Jag såg på kanal 5:s nya underhållningsprogram "sanningens ögonblick" och fick sån ångest för deltagarnas vägnar att jag knappt kunde titta. Människor gör visst vad som helst för pengar. och för 500 000 kr liksom? det är ju ingenting.  Inte nog mycket för att det ska vara värt att få sitt äktenskap och andra relationer förstörda iallafall.

När jag läste psykatrikursen fick jag lära mig att man aldrig ska ställa frågor om man inte vet hur man ska hantera svaren man kan få. Det är inte så dumt att ha i åtanke.

Kommentarer
Postat av: Nabo

Jag såg också det programmet och samtidigt som det var väldigt underhållande så var det också jobbigt att titta på. jag tror inte frun var så glad som hon ville att det skulle se ut. programmet innan är också ganska bra det där med udda frågor och procent.

2008-04-21 @ 14:27:03
Postat av: sistah

Ja, isterbandssoppa som min svärfar experimenterat ihop. Say no more!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback