one size fits all?

Jag knatade in på Gina triot för några dagar sen och tänkte köpa mig ett sån där snajsig fodralklänning som pinglan i reklamen skuttar omkring i,ni vet de där AA-kopiorna? Hon är snygg den tjejen!
När jag som alltid annars är en XS-S i storlek knappt fick av mig storlek Medium eftersom den klistrade sig mot kroppen och framhävde valkar jag inte ens visste att jag hade så gav jag upp. Istället gick jag över till H&M och hittade en söt liten kjol - på barnavdelningen. Jag behövde inte ens den största storleken.
Är det inte något som blivit lite tossigt med affärernas storlekar? Är barnstorlekarna gjorda för allt fetare barn? eller är det jag som börjar bli tjock som inte kan klämma in mig i Ginafodralen?
Jag tar en chokladboll och funderar på det en stund.
image180
Jo sådär butter såg jag också ut ungefär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback