En lista ju!

Märkeskläder eller secondhand?
Jag kan köra på både och!
Mac eller PC?
PC,jag blir helt handikappad om jag hamnar framför en Mac. Men tjusiga är dom!
Liknar du en kändis?
Nej det har jag ingen kännedom om.
Bästa låten i världen?
Det är ju en omöjlig fråga. men det är låtar som man aldrig tröttnar på och som man inte kan låta bli att sjunga med till.
Är det ok med vita lögner?
Jo det kan jag tycka.
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Helt klart Bonde söker fru! Hahahaha. nej men vad heter den där tävlingen där man åker runt i olika länder och letar ledtrådar. The amazing race? Gick på trean har jag för mig. men helst kanske ingen alls?
Hur många timmar sover du per natt?
Allt mellan 5 och 12! haha.
Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Jag älskar ju nästan all mat.
Det här vill jag bli när jag blir stor?
Berest och rik på erfarenhet.
Detta skulle jag vilja prova på?
Hoppa fallskärm.
Det här får mig att bli alldelens vansinnig?
Onödigt strul,typ datorer och bilar som inte fungerar som de ska och myndigheter och företag som inte sköter sina jobb. Typ sånt.
Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Ödmjukhet,lojalitet och ärlighet.
Hur var du som barn?
Trygg men blyg.
Varför bloggar du?
För att bli rik! höhö!;)
Betyder kärlek mer än vänskap?
Vänskap är väl också kärlek? och kärlek bygger väl på vänskap? I allafall i min värld.
Vad kan man leva utan?
Kanal 5´s dokumentärer och äggkokare.
Vad är viktigast hos din partner?
Att man kan skratta och ha en rolig vardag tillsammans.
Har du funnit harmoni i ditt liv?
Ja det har jag.
Hur ofta lagar du mat hemma?
I princip varje dag. Fast idag blev det minsann ett skrovmål från den lokala korvkiosken.
Vad skulle du göra med ett friår?
Resa!
Hur svarar du i telefonen?
Med mitt namn om det är ett okänt nummer och med någon vitsig hälsningsfras om det är någon välkänd filur.
Är du pinsam på fyllan?
Det har hänt en gång men det var längesen! ;)
Vilken var din första konsert?
Men åh,jag vet inte?
Hur ser folk dig?
Ja säg det!
Människa som enbart gör dig ledsen?
Såna människor ska inte finnas i mitt liv.
Människa som enbart gör dig glad?
Människor har många färger på sin palett,men om man är varandra nära så är det ok att man också blir lite ledsen på varandra ibland.
Värsta känslan?
Uppgivenhet. Maktlöshet.
Favorit TV-program?
Grey´s anatomy.
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Vaknar lagom sent, umgås med roligt sällskap och gör någon rolig aktivitet på dagen och sen middag och kalajs på kvällen.
När grät du senast?
För någon vecka sen i ett resultat av PMS och trötthet.
Är du vidskeplig?
Inte speciellt.
Vad skulle du vilja ända på i ditt liv om du kunde ändra på något?
Då skulle jag vilja ha ett jobb där jag trivs,och är lagom mycket ledig och tjänar lite mer än lagomt mycket pengar.
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nej fy det verkar grymt jobbigt med allt tjat om när man ska gifta sig o.s.v.
Vad har du alltid velat göra men inte vågat?
Jag vet inte riktigt men ibland hade jag behövt bara våga kasta mig in i saker utan att fundera så mycket på hur det blir. Mindre riskanalyserande helt enkelt.
Var går din drömresa?
Jag vill se USA och Kina.
Vem är ditt drömragg?
Men hallå? det här med ragg är ju so last season! ;)
När blir man vuxen?
När man firar jul i sitt eget hus. Eller aldrig.
Vill du säga förlåt till någon?
Det har jag redan gjort.
Vem är din hjälte?
alla människor med civilkurage.
Vad tror du på?
Jag tror på Gud.
Vad skulle du helst vilja vara, snygg eller lycklig?
Ganska meningslöst att vara snygg om man inte är lycklig.
Vad är lycka?
Lycka är att vara tillfreds med sig själv och det liv man lever.
Vem har makten i ditt liv?
Jag själv!
Har du någon dold talang?
Jag döljer dem inte!;)
Har du någon fobi?
Jag har höjdskräck och klastrofobi men bara i lightversioner.
Vilket djur skulle du vilja vara?
En fluga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback