"aj nu gick mitt finger av!"

Så var man hemma igen efter 2,5 härliga veckor i Thailand. Innan vi åkte kändes det mörkt och kallt men nu känns det som att våren faktiskt inte ar allt för långt borta. Vintersemestrar är det bästa,helt klart!:)
Det är trist att byta bort flipflop mot vinterstövlar och shortsen mot jeans och det är alltid lite sorgligt när man slänger in kläderna man haft med sig i tvättmaskinen och det rasar ut vit sand från väskan.
Börjar inte skolan föränn på måndag igen så jag har några dagar ledigt där vi bara kan pula på här hemma. Jag vaknade redan efter 9 imorse,vilket ska noteras är mycket sällsynt för att vara jag, så jag antar att man kanske är lite jetlaggad. Men det rätar nog till sig så jag får börja ställa klockan på 11.30 som jag brukar!

Sitter och tar igen de avsnitt jag missat av "en annan del av köping". Det programet är ett lyckopiller av stora mått. Jag har flera gånger skrattat högt för mig själv,speciellt när jag såg det
här klippet. Jag känner någon som inte är helt olik Tobbe på gymmet *visslar oskyldigt* ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback