too many kodakmoments.

Min mamma plus syster är här och besöker mig i Umeå och det är fantastiskt kul på alla sätt och vis. Min mor ville se mina foton som vi tagit i Thailand och jag är ju inte den som är den. Problemet är bara att jag inte sorterat fotona utan semesterbilderna har provisoriskt hamnat i en mapp där diverse andra foton också blivit samlade. Många tagna i samband med och efter några glas gott vin.Resultatet av detta blev att när vi klickat igenom oss korten som såsmåningom kommer hamna i en egen mapp med namnet "Thailand 2008" så kom vi in på de andra bilderna.

Jag försökte lite lätt med ett "jahaja då var semesterbilderna slut då lilla mor" men nehejdå nu skulle min ömma moder givetvis fortsätta se på kort från mitt liv. och så blev det.
och vad ska man säga. vissa kort hade man väl i normala fall rensat bort innan man satte in dem i albumen som man visar åt släkten. Joråsåruvetatt...

Tur är att min mor är av en cool natur,ibland stannade hon upp och utbrast "MEN vad göör ni?" men annars skrattade hon mest. När bildvisningen slutligen var över stängde hon ner mappen och avslutade med orden;

"-Tack Ida,det var mycket spännande att få en inblick i ditt liv".

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback