just do it-svårare än man tror.

Nu var det ju såhär,att så fort jag kommit till Umeå så skulle jag göra det största rycket ni skådat och ta itu med allt försummat skolarbete. Jag sitter fortfarande här och läser bloggar (allt från Katrin Schulman till gravida 15-åringar) och göra vanvettesaffärer på Tradera. Gullemamma och gullepappa har åkt upp till gve igen efter att ha fyllt upp min kyl och hängt upp mina nya lampor. Jag är så glad att jag har dem!

Nu tänker jag stänga ner internet och införa tvångsåtgärder på mig själv. Jag har utegångsförbud tills det att examinationsuppgiften är skriven och därmed basta!

P.s. Ni missar väl inte Victorias secret-showen ikväll på trean? Det är mycket strategiskt gjort att sända den så här i början av januari när nyårslöftena fortfarande ligger färska för bättre motivation till att sätta igång med träningen finns icket! D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback