Nytt år. Nu igen?:)

Har ni sett filmen "underbar och älskad av alla" där huvudpersoner menar att det är en beprövad sanning att så som nyårsafton blir,så kommer också resten av det nya året bli! Ni vet,har man en sjujädra rolig kväll med partybaloha natten lång så blir hela 2008 en fest och slutar kvällen i småmisär (sånt kan hända på nyår) så går det kommande året i samma anda. Om detta nu är sant så kommer mitt nya år att bli....fullt. (och aningens dimmigt,jag kanske kommer behöva glasögon?)

men för att vara positiv så är det ju självklart att vi tolkar ordet fullt som i.. fullt av nya upplevelser,fullt av nya utmaningar,fullt av nya möten,fullt av nya platser och fullt av nya tokerier.

Nu ska jag plocka i en ny laddning i diskmaskinen och vänta på en pizza som är på ingående. Nyårslöfte 2008 får bli att aldrig mer dricka bål. Tack för året som gick mina fina vänner och vänninor. Utan er hade det varit tråkiga år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback