but baby remember,it´s only love..;)

Min bror har sagt att det är strängeligen förbjudet med inlägg på bloggen efter utekväll men efter hans senaste inlägg att döma så anser jag mig ha rätt till en liten dispens samt avvikelse.

Vilken kväll! På många sätt och vis!:) och vad jag avskyr detta jagälskardigpusspusssaknardig-dravlet som inte betyder ett jotahej på söndagmorgon och vad jag älskar alla ord om kärlek som fortfarande betyder allt på måndagmorgon! Jag ligger i min säng och känner mig lyckligt lottad på flera plan. It´s only love,kanske är det precis så?:)

Min sång spelades som sista låt på krogen och jag dansade den med en av de vänner som är längst bort men ändå allra närmast intill. Jag tror jag ska sova länge imorgon.

So, i won't hesitate no more,
no more, it cannot wait i'm sure
there's no need to complicate, our time is short
this is our fate
I'm yours.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback