hemmakläder.

Jag älskar bloggen Englas showroom. Jag förundras dock över vissa saker. Det här inlägget tillexempel. Plagget på de två nedersta bilderna har Engla köpt för att mysa omkring i hemma (!)

Ja inte vet jag. men ser det inte lite...kallt ut? och inte sådär jättebekvämt? Finns det verkligen nån som har på sig en sån där när man skräpar runt hemma en söndag eller är det samma bluff som när människor säger att de alltid går omkring nakna hemma för att det är så fritt och härligt? Vem fasen går omkring naken hemma på vardagskvällarna? Är det t.ex. fräscht att sitta näck i en skinnsoffa?

Men inte vet jag som sagt. Själv funderar jag på att slänga mina mjukisbyxor i tvätten,jag har nämligen haft på mig dem varenda kväll efter jobbet i snart tre veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback