Soligt värre.

En helg på arbetet är till ända men inte blir jag ledig för det. Tre förmiddagsskift till att avverka men sen blir det äntligen några dagar ledigt. I fredagskväll när jag var tvungen att åka hem från arbetskamraternas grillfest just när stämnigen började bli på topp så kändes det lite gnetigt att jobba förmiddag hela helgen (som egentligen inte ens var min helg på schemat!) men det var självvalt och därmed bara att skutta upp med ett leende dagen efter när klockan ringde 05.30.
Jag tror vår chef snart sliter sitt hår över oss sommarvikariers eviga skiftbyten!:)
Nåväl,det kommer fler gånger då vi förhoppningsvis får reda ut det här med vem det egentligen är som pussas utanför akuten?;)

En bra grej med förmiddagsskiften var iallafall att jag äntligen hunnit få lite sol på näsan. Jag är så glad över att ha mitt barndomshem ute på vischan dit man kan åka dessa fina dagar och ligga halvnaken på bron utan att någon stör! Det är annat än en balkong fyra våningar upp omringad av grannar till höger och vänster. Nu gör vi kväll hörni!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va? Pussas de utanför akuten på ert lassa MED..?! :) Miss you Bultjens!

Postat av: Ida

ja de görs ju det! det pågår visst romanser i sann greys anatomy-anda på min arbetsplats!;) Miss you too! very much!

2008-07-28 @ 16:06:21
URL: http://novey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback