utmaning.

Söta bönan Yellybean utmanade mig och några till i sin blogg,och jag är ju inte den som är den som är den. Då kör vi då.

Vilka är dina tydligaste karaktärsdrag?
Jag är glad och gapig.

När är du lycklig?
När jag känner mig trygg samtidigt som jag utvecklas.

Vad beställer du på krogen?
- Öl eller eller drinkar. men mest öl eftersom jag inte kan några fräsiga drinkar.

När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
Jag tror aldrig jag har behövt säga så!:)

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft.
De brukar sällan vara det,det är det som är grejen. Det är festen dagen före som ska vara minnesvärd! Men jag minns en morgon utomlands när det var 35 grader varmt på morgon när jag vaknade upp och vi inte hade något vatten..

Vilken är din största fåfänga?
helheten liasom. Kläder och sånt ska passa ihop. Jag kör inte klackeskor och sportig jacka t.ex.

Hur vill du helst transportera dig?
Flyg eller bil! beroende på hur långt man ska. Apostlahästarna är inte dumma de heller!

Vad är ditt starkaste minne från barndomen?
Jag kan inte välja ett. Men jag minns alla somrar hos mormor och morfar i Östersund.

Väldigt kortfattat: din syn på dokusåpor.
Det är underhållande på något sorgligt vis.

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
Eh..jag har nog aldrig varit tidig med någon modetrend någonsin,haha.

Vem är den mest kända människa du talat med?

Jag skulle aldrig våga tala med en känd människa,jag skulle bli alldelens för fnittrig och blyg. haha.

Vad är det närmaste döden du kommit?
Jag har varit med om en hemsk bilolycka.

Vad smugglade du in i landet senast?
Jag slutar alltid andas av nervositet när jag ska gå igenom utländska pass/bagagekontroller (en gång fick jag följa med en beslöjad kvinna till ett avsides rum under en mellanlandning i Förenade Arabemiraten eftersom jag pep i kontrollen!),så jag har inte smugglat så mycket i mina dar.

När skäms du?
När jag betett mig illa åt. eller när andra inte förstår att skämmas för sig!

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Ja antagligen en utmattningsdepression. Om jag får gissa.

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
Min bror och jag slogs rätt friskt när vi var små,så det var nog under någon av de gångerna :)

Berätta om ett gubbigt beteende du upptäckt hos dig själv.
Jag slänger mig med gubbiga uttryck och utbrister ofta "kära nån!".

Fyll i meningen: "Man kan ta Idapidan ur X, men man kan aldrig ta X ur Idapidan."
Man kan ta Idapidan ur joxerierna men man kan aldrig ta joxerierna ur Idapidan. (Ja den var bra tycker jag!)

Vad är det märkligaste sms du fått?
Jag vet faktiskt inte,säkerligen något som skrivits under onyktra former eller folk som tagit kontakt fast man aldrig pratat med dem i hela sitt liv.

Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
Det finns snarare böcker som jag INTE säger att jag läst...hahaha. Men annars finns det säkert en och annan bok som tillhör kurslitteraturen på sjuksköterskeprogramet som man kanske inte alls hade läst - fast man påstod det på seminariumet.

Fyll i meningen: "X, X och X - det känns som historien om mitt liv." 
Tro,hopp och kärlek - det känns som historien om mitt liv.

Vad irriterar människor sig på hos dig?

Att jag kan var seg och sölig ibland. och att jag pratar för mycket.

Berätta om ditt senaste utbrott.
Åh jag är ju lugnet själv..jag blir mest galen på S när han packar diskmaskinen fel...;)

Jag utmanat vidare Soeur, erralaah, Emil (vet att du inte vill flasha din blogg) och PartyHelle.

Kommentarer
Postat av: räkmaccan

Jag kan bli arg på sin yngre syster när hon inte packar diskmaskinen rätt! jag trodde det var samma hos er... sen skyller hon såklart på att det är en dålig diskmaskin!. Suck.

Postat av: Emil

Hoppas du är nöjd nu din bajskorv :P

2008-07-17 @ 00:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback