sommarlov.

Solen skiner i Umeå precis som i resten av svearike. Imorse när jag gick till skolan strax för klockan 8 så var det redan så varmt att man kunde gå i shorts och t-shirt. En perfekt dag för att sitta inne och få sin C-uppsats examinerad mellan 8.30 och 16.00 med andra ord. Det var nog inte bara jag som kastade några längtansfyllda blickar genom fönstret under eftermiddagen.

Men nu är det iallafall klart och 10 veckors skrivande är över. Det känns lite underligt att vårat lilla skötebarn med det slutgiltiga namnet "När rosenrött blir nattsvart - kvinnors upplevelser av förlossningsdepression." ,nu ska lämnas in och arkiveras.
Men skönt är det. ACK så skönt det ändå är!
Så nu har jag sommarlov. Och även om det blir mer av ett jobbarlov för mig så är det fint iallafall. Imorgon flyttar mina hyresgäster in och jag åker hem och blir Gällivarebo i tre månader igen.
Nu ska jag trava vidare! Glad sommar alla vänner här i Umeå. Vi ses till hösten igen!
Kraam :).


Kommentarer
Postat av: Yellybean

haha, Ida kommer du ihåg kräftskivan för något år sen? När den här dansen var jädrigt aktuell: http://video.google.com/videoplay?docid=-5628733099857233320&q=crazy+frog+bros

haha, jag dör!

Postat av: Ida

Fia! Det finns få saker som får mig att skratta lika mycket som denna video,kan vara det roligaste som finns på internet!!;) Tänker alltid på dig och Stefan Lu när jag ser den!! Ska du vara i Gve i sommar? Isf tycker jag vi ska köra dansen på Nex uteservering inom kort! hahaha..

2008-06-04 @ 22:24:29
URL: http://novey.blogg.se
Postat av: Fia

Haha, när jag ser videon tänker jag på hur fruktansvärt roligt vi tyckte det var om vi skulle ha frågat garderobspersonalen på Nex om vi fick hänga in en ica-kasse med kräftskal i garderoben, haha. Jag är i gve några veckor, så en dans på nex uteservering hinner vi lätt med! hahaha

2008-06-05 @ 01:08:07
URL: http://yellybean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback