week-end. veckoslut.

Håhåjaja. då var denna helg till ända. Varför kan man inte vrida på det och jobba två dagar för att sedan vara ledig i fem?

Bröllopsarrangemanget gick bra men jag hade knappt hunnit uttala meningen "vad bra det här går,vi kanske borde starta en bröllopsfixerifirma" innan vi upptäckte att vi blandat välkomstdrinkarna med fel ingredienser. Som tur var blev drinkarna goda och uppdruckna iallafall och det fina brudparet tog det lilla missödet med en klackspark :). När bröllopstårtan var inrullad och buffebordet bortplockat så hoppade jag och Theres in i våra bilar och drog vidare på egna festligheter. Mina småbarnsmödrar till vänner hade lämnat sina avkommor hemma och gamla gänget gick ut och svirade. Nåväl. Klockan 5 stod jag hemma på min egen hallmatta igen och idag har jag varit trött! :)
Jag,bror och S masade oss ur soffan vid middagstid för att göra en kraftansträgning genom att åka och fira syster som fyllde 16 år.

men som sagt,nu är det en halvtimme kvar till det är måndag igen. Dax att skärpa till sig och bli en ansvarstagande individ igen. :) Kram på er alla stora och små.

Kommentarer
Postat av: sofia

Hörrudue, du ska veta att det sitter en tjej i sthlm och saknar sin paaaartner in crime. Tack för det exotiska mms:et, jag har visat hela familjen (inklusive mormor) och samtliga har lyft på ögonbrynen och visslat. Haha! KRAM

2008-06-30 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback