men jag dåå?

...Och när vi ändå är inne på ämnen som kan inledas med meningen "vad är grejen?".

För vad ÄR grejen med att bloggar som
denna,denna och denna omsätter miljonbelopp? Tjejerna är 16 år! och vad handlar de om? egentligen? Är det bara jag som inte ser vad miljonbelopps-stoffen i dessa bloggar är?

Jag är grymt missunsam och avundsjuk,nästan mer avundsjuk än jag är över att inte få vara med i let´s dance.
Min blogg är ju t.ex. mycket roligare! Så,jag vill också bli miljonär!

Så alla ni som vill hosta upp pengar,vad vill ni att jag ska göra?
Jag är helt klart beredd att börja fota mina nya nagellack och läppstift jag köpt,jag kan fota vad jag har på mig varenda dag,jag kan skriva "god morgon" i ett inlägg och "god natt" i ett annat för att komma upp i fler antal inlägg per dag.
 Jag kan även fota min latte jag dricker,jag kan låta er rösta om vilken outfit ni tycker jag ska bära när jag ska gå ut och svira,jag kan skaffa en hund som jag döper till...hmm...chanel?
Jag kan påstå att jag inte vet hur man slår på en kaffebryggare och att jag hatar barn (detta är nämligen trendigt bland endel bloggerskor) och jag kan göra en veckolång följetong om att något stort ska hända i slutet av veckan och sen släppa bomben att jag klippt luggen.

Ni ser,jag är inte svår! Jag vill också bli tät. och tack vare mig har ni nu säkert klickat er in på deras bloggar och gjort dem ännu lite rikare..

Kommentarer
Postat av: sis

åh my alltså.Några pengagivande besök av mig kan de inte hoppas på. Så otroligt tråkiga bloggar!

Postat av: Sofia

Haha! Vi kan väl slå oss ihop och göra något raffinerat och helt nytt, tycker du inte? Jag skulle kunna bidra med inredningsbilder från mitt vardagsrum och posa lite framför badrumsspegeln?
Jag är full av idéer när det kommer till potentiella miljonbelopp! Jag skulle till och med kunna spara ut håret så att det räcker till ländryggen, om det krävs!!

2008-03-15 @ 11:44:44
URL: http://fideli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback