ont i håret.

Efter några timmar på soffan,middag och dusch så börjar livet återvända till oss här hemma. Älskbälsk åkte nyss på affären och frågade om jag ville ha något speciellt därifrån.
-Nej,sa jag. men köp coca cola...och godis...och chips...och kanske dip? 
Jag ska nämligen fortsätta kvällen i soffan tänkte jag. Jag är lite av en slagen hjältinna idag nämligen.
 Jag tänker tillbaka på det fullständigt overkliga faktum att jag brukade vara ute och festa för att sedan kliva upp och jobba klockan 7 på morgonen för några år sen. Idag gjorde jag en kraftansträngning och gick ett varv på marknaden och det tog musten ur mig fullständigt. Jag skulle inte ens kunna jobba ett eftermiddagsskift dagen efter fest numera.
Jag tror jag börjar bli för gammal för det här rock n´roll-livet....nu igen!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback