När ingen säger det som pappa Rudolf.


Titta på den här filmsnutten. Om ny byter ut bilen mot en dator så kan ni få en liten inblick över hur det lät när jag och S skulle lägga in tabeller i vår uppsats idag. Vi kom att tänka på det här klippet då. Det finns få saker som gör mig så stressad som datorstrul. När vi sedan stod i hissen för att åka upp på våning 9 för att äta lunch så råkade jag kasta en blick i spegeln. Jag såg ut som en galen kvinna med håret åt alla håll efter att ha upprepade gånger slitit mitt hår när texten hoppat omkring på sidorna.

Idag blev den klar (det är knappt så man vågar skriva det) men det tog på nerverna kan jag säga.
Jag sov middag i tre timmar när jag kom hem t.ex.


Helgen som gick var förövrigt mycket trevlig. Familjen Johansson-Rimpi anlände på fredagkväll och adopterade sedan mig för resten av helgen. Vi har hajkat runt på diverse utflyktsmål,grillat mat och sett på Eurovision-ståhejet. Och rännt på stan såklart - lördag,löningshelg,strålande sol och med en levnadsglad soontobe-3åring i sällskapet som kan allt själv . Det är grejer det! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

"Släpp fram mig...!"

Helt underbart. Övriga kommentarer känns överflödiga för tillfället.

2008-05-26 @ 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback