summer in the city.

Det smällde till och blev sommar här i Umeå. Det känns lite konstigt att efter en lång vinter helt plötsligt kunna gå ut och promenera i shorts och linne och ändå svettas? Man vågar inte riktigt tro på det här vädret :)
Jag startade dagen med en långpromenad bort till Strömpilen där jag handlade lite smått och gott och upptäckte att det pågår en stor diskriminering av pojkbebisar i affärerna när jag skulle köpa småttingkläder. Halva affärerna är fyllda med pastellfärger,volanger,ryschpysch och glittertryck medan pojkkläderna ryms i ett litet hörn längt in i butiken. ack ja ack ja.
Eftermiddagen har spenderats på balkongen där jag har suttit och jobbat på den än sålänge obefintliga brännan. Nu var jag dock tvungen att stänga balkongdörren eftersom det luktade så mycket tändvätska utifrån. Det råder någon form av grillhysteri här utanför tror jag!

Jaja,då vet ni det också... :)
image197

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback