Ett meddelande till Nonno;

Nonno,du vet den där fönsterlampan jag har? Den som du lyckades byta glödlampa på efter en hel helgs kämpande? Nu har lampan brunnit igen och det är väldigt mörkt i vårat sovrumsfönster utan den. S har försökt med sina korvfingrar och jag har försökt med mina apfingrar men det verkar inte bättre än att det enda som fungerar och som når in till den förbaskade glödlampan är dina pygmehänder.

Summan av kardemumman är; kom hit! Vi behöver dig! och vi kan inte vänta till den 22:a december!


Kommentarer
Postat av: Nonno

Åh, ni är ju odugliga! det där är ju sådant man ska klara av på lågstadiet! Men vad gör jag inte för min bästa vän? Ni får dock vänta till den 22e dec, och mitt krav är en belöning som består av tv-spel i minst en timme (bilspel), samt glögg med mycket mandlar i... men min vänskap är kravlös.. så du vet..

2008-11-20 @ 22:55:48
Postat av: I

Men vet du,efter många om och men och det faktum att jag vred mina stackars fingrar halvt ur led så lyckades jag få in en glödlampa igår!! Jag har dock bestämt att vi under vår julledighet ska komma på hur man EGENTLIGEN ska göra! TV-spelet fixar vi och 4 flaskor blossaglögg står och väntar på dig i skafferiet!:)

Postat av: alva

Vill du ha en unik bloggdesign för 45kronor, ? Hör av dej!

2008-11-21 @ 12:03:04
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: nonnos bästis

och vet du, jag är ledig över julen så jag kommer samma dag som nonno! Lajbans va?!

2008-11-21 @ 13:09:04
URL: http://soeur.blogg.se/
Postat av: Nabo

Nonno och Novey - Får jag också vara med på glöggkväll? Jag kommer ju den 21:a :P

2008-11-21 @ 18:55:46
Postat av: Ida

Emil - du behöver inte ens fråga! Nonno,novey och nabo,man hör ju att vi är gjorda för att vara tillsammans!:)

2008-11-21 @ 19:25:30
URL: http://novey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback