vad är väl en bal på slottet?

Jag behöver en tjusig blåsa till min examensmiddag i Januari. Jag har en liten kreation som jag impulsköpte i Bangkok förra vintern men i ärlighetens namn vet jag inte riktigt hur den ser ut på. Ni vet,det här med att prova kläder i provrum är icket ett så utvecklat fenomen i Thailand. Annars gillar jag den här lilla trasan. Enkel,svart och faboulus! Precis som jag....förutom att jag istället för svart råkar vara novemberblek så jag nästan skiftar i blågrönt. ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åmeh! Klart att du ska ha den där snärtiga lilla trasan från bangkok! Vi har ju sökt med ljus och lykta efter användningsområden åt den och här är det ju! Fast...det beror ju som sagt på hur den sitter, haha :) Själv gjorde jag ett "fynd" för tvåhundra spänn på åhlens igår...stod länge och väl i provhytten och grubblade och tillslut tänkte jag att kör i vind! Men nu vet jag inte längre, för just när jag betalat sa kassörskan (ca 50 år): "Visst är den väl..häftig den här! Men..man kan ju ha en t-shirt under om man vill...eller en liten kofta kanske....det är ju så kallt ute såhär års!"



Suck. Jag som trodde att jag hade mamma på behörigt avstånd 70 mil bort..



Annars hade jag tänkt ta på mig mina läderhandskar, klackeskor och ALLA smycken jag äger! Vad sägs om det? Haha!!



2008-11-18 @ 09:26:16
Postat av: Ida

men varför har jag inte tänkt på det? Den här klänningen gör ju sig ypperligt med en t-shirt under!;) Man vill ju inte frysa! Tack för tipset! I miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback