Dollarstore.

För ett tag sen öpnnade Dollarstore här i stan och folk blev som galna,köerna ringlade långa och det gjordes uttalanden om "att detta är ju rena rama Ikea för oss" i lokaltidningen. Jag var inte sådär överdrivet entusiastisk. En till skräp och skrot-affär, jippihurra liksom. Eftersom jag sen drog till Umeå så hann jag aldrig besöka varuhuset - föränn idag.

Jag ändrar mig! Dollarstore is the shit! Jag hittade en massa bra grejer plus en hel mugg med godis för en tjuga!
Evelina hittade en monsterhand med blod på (just blodet är mycket viktigt.), som vi var tvungen att prata om en lång stund i bilen efteråt medan hennes kära mor var inne på coop och handlade käk. Fransgardiner,julpynt,godis och monsterhänder - allt under ett och samma tak! kan ju typ inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback