Lediglördag.

Det har varit en lördag i min smak. Jag har fått sova tills jag vaknat av mig själv. Det är förövrigt ett äventyr att sova ihop med mig. Igår när S kröp ner i sängen där jag redan nassade och lade sin arm runt mig så hade jag med barsk stämma rutit; VEM ÄR DU?? Jag har sagt många klokheter under inverkan av sömn i min dar.

Efter en god natt sömn bestämde jag mig för aktiviteten "valla tjockis". detta går ut på att man tar med en vän som är gravid ut på långpromenad. Min kära vän plågades av foglossningar men jag besvarade alla klagomål med ett muntert; "det är nyttigt med motion,HEJJAPÅ BARA!".

Efter detta lade jag mig i badkaret och läste Mötley Crues biografi. Vilket jädra svammel. Jag älskar snälla män. Män som kör upp gitarrskaft lite här och där på kvinnor ids jag inte läsa om.
Nåväl.

Kvällen spenderades med middag på Olles med damerna. Efter god mat och en öl skulle några i sällskapet fortsätta med drinkeriet men tre av oss bestämde oss för att runda av. Det var L som är gravid, S som är tvåbarnsmor...och så jag då! Jag har ingen annan ursäkt än att jag är en gammal nucka som är för gammal för rock n´roll.
Nu sitter jag istället och tittar på Kung fu Panda och dricker en till öl i min egen soffa. Det är inte så rackarns dumt det heller!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback