men åh,jag tror inte jag ids med det här med vinter igen!


När hösten ser ut såhär så är hösten den bästa årstiden. Men det här var i början av september i Umeå. Nu,snart inne i november, är vi i något slags mittemellan läge i Gällivare där de vackra höstdagarna är over and done men vintern ännu inte riktigt har kickat in. Jag orkar liksom inte med det här med kyla och mörker och is! Jag orkar inte med ett 5 månader långt motorvärmarpusslande. Det känns helt overkligt att det bara är 2 månader sen vi satt på spanska trappan i Rom och lapade sol. Just nu känns det mycket mycket långt borta. Jag tror jag måste köpa en ljusslinga till balkongen och slänga upp den redan till helgen för att skapa något slags myseri,för det här går ju bara inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback