Sen sist.

Vårt lag kom på andraplats i stegtävlingen. Av över 200 lag runt om i Sverige och 2000 deltagare. Länge låg vi och tryckte på förstaplatsen men sen lade någon i laget bakom oss in en rejäl spurt (var det den där mytomspunna "Narkos-Ulf"?) och gick om oss på mållinjen. Det var dock den sista stegtävlingen jag kommer delta i på ett bra tag,det har nämligen en liten tendens att bli mani över det hela. :)

Våra lägenhetsaffärer är lösta. Vi hyr ut möblerat här hemma och hyr möblerat i Karlstad. Jag får börja rensa ur skåp,lådor och skrubbar någon gång efter nyår och försöka hålla mig lugn!;)

Jag jobbar min sista "riktiga" vecka på jobbet denna vecka. Går ut på extraskift efter det,bl.a. juldagens förmiddag men på pappret är jag nu helt fri (arbetslös?).

Jag har övertalat min mor att följa med mig på en rolig resa i vår.

På tisdag får jag leva i tvåsamhet igen. Jag har saknat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback